O alta intamplare amuzanta…

Asta este inca una dintre fazele penibile care doar mie mi se intampla.S-a intamplat tot acum cateva luni cand eram cu prietenii in oras.Ne-am oprit ca de obicei intr-un parculet de copii,unde erau leagane,topogane,bancute etc.Era singurul loc in care puteam sa facem orice fara sa fim vazuti sau auziti:)).Unul dintre cei cu care eram mi-a zis sa mergem sa ne dam pe topogan,am acceptat crezand ca va fi amuzant,dar de unde.Am urcat scarile,si pentru a le face loc celor doi care mai erau acolo am facut in pas in dreapta mea.Dar nici nu pun bine piciorul pe acea scandura ca ea s-a si rupt cu mine,iar eu am cazut.Un picior a ramas sus,iar celalt a cazut in locul unde s-a rupt scandura.Unul dintre ei a venit ingrijorat la mine sa vada daca am patit ceva,dar eu nu mai puteam de ras.:))In cele din urma am reusit sa ies de acolo si sa ma dau jos,apoi m-am pus pe o banca.Cum era de asteptat toti prietenii mei mureau de ras.Una dintre fete vine apoi la mine cu scandura care s-a rupt si imi zice: „Uite,sa o tii amintire”:))Totusi m-am ales cu o vanataie urata pe picior care a disparut in doua saptamani.:))Acum cu totii radem cand ne amintim ce s-a intamplat,cum eu eram cocotata acolo,apoi deodata am disparut si se vedea doar piciorul meu:)).

 

I hope you like it.:D

Lasă un răspuns

