Doar un vis…

Intotdeauna am iubit ploaia.Adoram briza racoroasa din zilele calduroase de vara,care desi provoaca o oarecare teama te si linisteste.Iubeam atat de mult picaturile de ploaie care zburau deasupra mea,apoi curgeau lin pe trupul meu umezindu-mi pielea incintata de razele fierbinti ale soarelui.Doream atat de mult  sa vina din nou clipa in care sa pot dansa printre stropii calzi,in care sa ma pot simti mai libera ca niciodata.Iubeam sa privesc ploaia de la fereastra camerei mele cum cadea incet,incet,apoi tot mai repede facand orasul sa aiba alt aspect:cerul cenusiu,pamantul mai negru ca niciodata,iarba cu o culoare atat de aprinsa…Chiar daca totul parea atat de trist,totul ma facea sa visez.

Intr-o zi s-a intamplat ceva ciudat.Eram la calculator ca de obicei,iar la un moment dat uitandu-ma pe geam observ doi copii,doi adolescenti,fata si baiat,jucandu-se in ploaie.Atat de fericiti alergau,dansau,radeau.Se vedea in ochii baiatului cat de mult o iubea.Ii privea in amanunt parul cel ud,negru si lung;ochii ei albastrii,zambetul ei fermecator…dar ea…ea il adora pur si simplu,iubea sa il vada zambind.La un moment dat cei doi se opresc unul in fata celuilalt.El o ia de mana privind-o profund in ochi.N-au scos niciun cuvant timp de cateva minute,au ramas blocati privindu-se.Pana la urma baiatul isi face curaj si isi apropie buzele de ale ei,pentru ca in secunda urmatoare sa o sarute.Era un moment magic pentru amandoi.

In timp ce cei doi stateau imbratisati soarele apare distrugand atmosfera de basm,iar incet imaginea baiatului dispare,ea rmanand singura.Lacrimile ei curgeau ca niciodata.Suferinta ei era atat de mare,nu ii venea sa creada ca totul s-a terminat.

In clipa aceea mi-am dat seama ca acea fata eram eu,iar baiatul acela era EL!EL pe care il iubeam atat de mult si pe care nu l-am mai vazut niciodata de atunci…Imediat am tresarit si am realizat ca totul a fost doar un vis…

3 comentarii (+add yours?)

  1. tink3rbella
    Ian 19, 2011 @ 13:04:51

    suuper:X…trist dar super:X…

    kisses.Bella.

    Răspunde

  2. Cristi Gherla
    Ian 21, 2011 @ 23:17:32

    nu e vis…e cosmar si mi s-a intamplat

    Răspunde

  3. wooopsss
    Ian 22, 2011 @ 12:34:03

    Cum adica ti s-a intamplat?

    Răspunde

Lasă un răspuns

