Anii de liceu…

Probabil cand veti vedea titlul veti zice “Inca o postare plictisitoare despre liceu”,eh,sper sa nu va plitisesc.Dupa parerea mea anii de liceu sunt cei mai frumosi,de aceea trebuie traiti din plin.Banuiesc ca multi dintre cei de varsta mea zic “Aa,liceul..mare lucru..la facultate e mult mai tare” sau “Ma distram mai bine in generala”,dar stiu ca atunci cand vor creste vor zice “Cat mi-as dori sa fiu din nou in liceu”.Aici incepe cu adevarat aventura numita viata.Aici simti intr-adevar emotiile primei iubiri,aici vei varsa primele lacrimi pentru el/ea.E locul lipsit de griji in care poti sa visezi oricat ti-ar fi de greu,in care simti ca zbori,e locul prieteniilor adevarate si a proiectelor importante,locul in care chiulul este un lucru foarte “cool”,locul in care incet iti formezi personalitatea.

A trecut atat de repede timpul,desi sunt abia in clasa a X-a,imi amintesc inca clasa a IX-a.Prima zi de liceu,in care eram atat de retrasa,dar din fericire ii cunosteam pe unii dintre noii colegi si cu ajutorul lor m-am integrat.Imi amintesc primul trandafir primit,prima scrisoare de dragoste lasata pe banca mea,conversatiile cu acel baiat,imi amintesc si cum m-am inrosit in momentul in care i-am multumit pentru gestul lui.Cred ca cu totii va veti amintii de emotiile orelor de romana,de problemele la anumite materii,in general:matematica,fizica sau chimie,de acel prof de care ne e mereu teama la ore sau de proful care mereu ne intelege,ne asculta si ne ajuta.Toti ne vom aduce aminte de ultimele minute de la fiecare ora uitandu-ne la ceas si gandindu-ne “Nu se mai suna odata”,”Sper sa nu ma scoata la tabla”,”Nu vreau sa ma asculte acum”,de fiecare scuza pe care o vom inventa cand profesorul va dori sa ne asculte zicand ca vom invata pentru data viitoare,iar data viitoare vom chiuli,de nazbatiile facute de toata clasa,de pauzele traite din plin,de rasetele si chicotelile din ore,de copiatul la lucrari si frica de a nu fi prinsi de profi,de furatul temelor,de lacrimile varsate pentru o nota mica.

Adolescenta este primavara vietii,este perioada intrebarilor si a indoielilor.Adolescenta inseamna cea mai frumoasa perioada din viata,cea mai plina de nelinisti,izvorata din intrebarile care isi cauta raspunsul.

 

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. tink3rbella
    Ian 07, 2011 @ 16:16:42

    da…anii de liceu…exact asa e cum zici tu….si eu zic mereu”mama ce misto o sa fie la facultate” dar stiu ca nu o sa fie asa pentru ca aici e acasa…aici sunt prietenii…aici sunt clipele cele mai frumoase din viata noastra…imi amintesc akm in prima zi de scoala…era intr-adevar putin timida…insa apoi m-am integrat…discutiile de la prima ora cu Gherghel, Larisa, Tina in spatele clasei in ultimele banci(bancile care faceau mereu cea mai mare galagie)…primul tipat al dirigintei spunandu-ne sa tacem pt ca ne asculta….imi amintesc de prima nota….primul iubit din liceu….toate astea vor ramane in urma insa mereu ne vom aminti de aceste clipe minunate aceste clipe care ne vor face mereu sa plangem, aceste clipe care se vor pastra mereu vii in inima si mintea noastra, aceste clipe EXTRAORDINARE, MINUNATE.

    Thx for this post:*:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

